Onze visie
Onze visie is om vooruitstrevend te zijn in het creëren en leveren van innovatieve workforce-oplossingen en -diensten. Zo helpen wij onze klanten en kandidaten om te winnen in de veranderende wereld van werk.
Onze waarden
Om in de steeds veranderende wereld van werk leider te zijn en te blijven, toetsen we onze beslissingen en evolutie steeds aan onze drie waarden.
Mensen
Menselijk talent komt op de eerste plaats. We zijn oprecht bekommerd om onze mensen en om de rol die werk in hun leven speelt. We erkennen hun bijdrage tot ons succes en steunen hen dan ook zo goed mogelijk – in hun carrière, en daarnaast. Prestaties worden door ons aangemoedigd en beloond.
Kennis
We delen onze kennis en expertise zodat iedereen inziet hoe de wereld van werk verandert en hoe we daar het best op reageren. Op basis van die kennis verbeteren we constant onze diensten, oplossingen en relaties, en drijven we de evolutie van vakgebied voort.
Innovatie
We zijn leiders in de wereld van werk. We durven innoveren én evolueren. Dankzij onze ondernemingsgeest, drive en proactieve ingesteldheid zijn we in staat om de heersende normen in vraag te stellen en onze diensten constant te verbeteren.
Onze cultuur
Overal ter wereld staat ManpowerGroup gekend als leider in ‘hedendaags werken’. Of we nu met klanten, kandidaten of collega’s omgaan: we dragen overal en steeds dezelfde zes cultuurkenmerken uit – opdat we samen het gezicht van de ManpowerGroup vormen.Forward looking
(vooruitziend)
We kijken vooruit, nemen het voortouw en bepalen welke richting de wereld van werk uitgaat. Met de blik op de toekomst, en altijd met het oog op verbetering.
Inclusive
(voor iedereen)
We werken overal voor en met iedereen. Uiteraard staan we open voor andere meningen en visies.
Expert
(expert)
We zijn mee met de tijd, correct, duidelijk en to the point . Die knowhow maakt van ons de gids bij uitstek in de snel veranderende wereld van werk.
Fresh thinking
(een frisse kijk op de dingen)
We durven net ietsje verder denken en zijn niet bang zijn om met verrassende oplossingen op de proppen te komen.
Engaging
(warm)
We zijn warm, respectvol en toegankelijk en zoeken continu nieuwe manieren om werk interessanter te maken.
Trustworthy
(betrouwbaar)
We zijn eerlijk en oprecht, betrouwbaar en integer. Wanneer we zeggen dat we iets zullen doen, dan doen we het ook.