Nog nooit eerder was het zo boeiend om de aandacht te richten op wat de toekomst van werk en werknemers in petto heeft. Na drie jaar van door de pandemie veroorzaakte chaos hebben werknemers over de hele wereld hun stem laten horen, terwijl ze onze economie draaiende hielden en de uitdagingen van werk, persoonlijk leven en gezinsleven in balans hielden.
Werkgevers hebben ook veel geleerd over de kansen en gevolgen van snelle digitale transformatie. Het is belangrijk om werknemers te voorzien van de benodigde vaardigheden om innovatieve werkmethoden te benutten en om tegemoet te komen aan hun voorkeuren en behoeften. Zoals we keer op keer hebben gezien, versterkt technologie menselijke vaardigheden in plaats van deze te vervangen.
Talent is nu zeer gewild, vooral voor Gen Z. Als het gaat om het kiezen van een baan, wordt Gen Z beïnvloed in hun keuze door carrièremogelijkheden, de beschikbaarheid van welzijns- en psychologische welzijnsprogramma’s en de zekerheid van werken voor een organisatie met een positieve impact op de wereld.
Om de nieuwe uitdagingen van het werk aan te gaan en talenten aan te trekken voor onze klanten heeft Manpower een nieuwe campagne gelanceerd, huManpower. Met deze campagne streven we ernaar het meest waardevolle kapitaal te belichten – mensen. Onze Talent Agents en Recruiters staan klaar om het talent te ontdekken dat uw onderneming vooruit zal helpen.
In ons rapport “The future of work is huManpower” ontdekt u onze analyse van de nieuwste trends in de wereld van werk.
Meer info over onze nieuwe campagne : click hier